|
ספרים וחוברות מאת ד"ר נויה ספקטור
מס. טלפון לקבלת מידע וטופס הזמנה: 03-5248624 |
|
ראו גם את
סדרת ספרי הדרכה ולימוד ללקויי-למידה |
סדרת ספרי ילדים
|
|
חוברת לימוד קריאה, פוסטר לצביעה
וארבעת ספרי-הילדים לעידוד הקריאה
180 ש"ח, (לרכישת הערכה הקלק כאן)
|
|
|
"יַן וְשוּף וּמִי-עוֹד?"
ספר ילדים מאת ד"ר נויה ספקטור בהוצאת "":
יַן , שוּף, מִי-עוֹד ומִי-זֶה הם ארבעה יַנְשוּפִים , שסיפורם מסופר בחרוזים בספר המיועד לילדים בני 4-7.
הטכסט בספר כתוב בשיטת "", המבוססת על שמות הצבעים בעברית ומדגישה מונחי-מפתח בצבע וברמזים ציוריים. "ין ושוף ומי-עוד?" הוא הראשון בסדרת ארבעה ספרי ילדים הכתובים בשיטת "", המיועדת לילדים בתהליך הרכישה והביסוס של מיומנות הקריאה (מן הגן ועד כיתה ג'). הספר מתאים להקראה בגן הילדים, לליווי בתהליך לימוד הקריאה ולקריאה בצעדי הקריאה הראשונים.
|
|
|
ספר ילדים מאת ד"ר נויה ספקטור בהוצאת "":
סיפורם של הפילים בעדר מתאים להקראה ולזיהוי מילים בגן הילדים (מגיל 4) ומסייע בצעדים הראשונים של לימוד הקריאה בגן ובכיתות הראשונות של בית הספר היסודי. הספר כתוב בשיטת ", המקלה על הקריאה ועל הבנת-הנקרא. |
|
|
ספר ילדים מאת ד"ר נויה ספקטור בהוצאת "":
נחל אריות הוא סיפור מפגש ומאבק בין שני עדרי אריות. הסיפור כתוב בחרוזים, באותיות כתב, בשיטת . הספר מתאים להקראה ולקריאה עצמית לילדים בני 5-9, ומסייע בלימוד הקריאה באותיות-כתב. |
|
|
ספר ילדים מאת ד"ר נויה ספקטור בהוצאת "":
הכלבים במשפחה גדלים בבית ועוברים תהליכים התפתחותיים ורגשיים בחיי יומיום: גדילה, הסתגלות, הרגלים, חיברות, למידה, חוקי-משחק, אהבה ופרידה.
סיפוריהם של הכלבים מלווים תמונות מצולמות והם מתאימים להקראה לילדים בגן ולקריאה עצמית של ילדי בית הספר היסודי, מכיתה א' ועד כיתה ה'. הספר כתוב בשיטת "", המקלה על הקריאה ועל הבנת-הנקרא. |
|
|
מאת ד"ר נויה ספקטור:
ספר לימוד קריאה לילדי גן ולילדי כיתות א'-ב' :
"קריאה בצבעים" הוא ספר לימוד קריאה באמצעות עבודה עצמית לילדים גילאי 4-7. השיטה מבוססת על שמות הצבעים בעברית, הילדים לומדים לקרוא בעזרת שמות הצבעים המוכרים להם, ובאמצעות הצבעים הם מבססים את הידע ומעוררים מודעות שמיעתית והיזכרות (אסוציאציה) חזותית-שמיעתית. הספר כולל הסבר מעמיק על שיטת "קריאה בצבעים" , למורים ולהורים. הספר עשיר בצבע וייחודי, מיועד לילדים בתחילת תהליך רכישת הקריאה, נוח לעבודה עצמית, צבעוני, ידידותי ומיוחד, בהשקעה גדולה מאוד באיכות החומר והצבע. הספר מתאים ללימוד בסיס הקריאה, לפיתוח מודעות חושית, לתירגול מודעות פונולוגית, הכל בעבודה עצמית. כל דף בספר מלווה בהסבר והנחיות להורים ולמורים. וספרי הילדים מלווים את הלומד מראשית צעדיו ועד רכישה מלאה של הקריאה הטכנית ופיתוח הבנת הנקרא. |
|
|
הקשר בין ספרי הילדים וספר לימוד הקריאה:
בין ספרי הילדים וספרי הקריאה יש קשר תכני ועיצובי. הקשר משלים ואינו מחייב. לדוגמא: הספר "יַן וְשוּף וּמִי-עוֹד?" תואם את לימוד הקריאה, "" מלווה את לימוד הקריאה, ומאפשר יישום הנלמד ולימוד טכסט בחרוזים, שגם-הוא מעורר מודעות פונולוגית וסקרנות וויזואלית ומתרגל מיומנויות קריאה. שמות הצבעים כתובים בצבע ובטכסט הכתוב מופיעים הדגשים צבעוניים והבהרות באמצעות השימוש בצבעים.
הספרים יצאו בהוצאת "קריאה בצבעים". |
|
|
ראו גם את סדרת ספרי הדרכה ולימוד ללקויי-למידה
|
|
הספרים נשלחים בדואר באמצעות הזמנה
לטופס הזמנה לחץ כאן או התקשר 03-5248624 |
|